Уроки >

Ярмарок майстрів «Весняний подарунок» (для 2-4 класів)

Тема: виготовлення штучних квітів із паперу і цукерок до свята 8 Березня.

Мета:

• розширити уявлення дітей про різноманіття квітів, красу природи навесні;

• навчити виготовляти квіти із підручних матеріалів, створювати квіткові композиції;

• виховувати естетичний смак, любов до природи.

Завдання заходу:

• вдосконалити вміння учнів працювати із різними видами паперу, поєднувати у роботі різноманітні матеріали;

• виготовити святковий букет із штучних квітів для подарунка на свято;

• виховувати почуття любові і поваги до рідних.

 

Обладнання для проведення заходу: малюнки на тему «Весна», «Квіти», ПК , проектор , презентація «Квітковий калейдоскоп», музичний супровід на аудіо носіях для створення музичного фону (музичні композиції П.Чайковського «Бал квітів», «Пори року. Березень. Квітень. Травень», голоси весняного лісу тощо), виставка оформлених композицій з квітів.

Електронний ресурс (аудіозаписи): http://muzofon.com

 

Обладнання для роботи: ножиці, клей, гофрований папір різних кольорів, цукерки в золотистій обгортці, матеріали для оздоблення (пакувальний папір, блискуча стрічка тощо), тонкий дріт для декору, стрічка зелена, шпажки або готові пластмасові стебла для квітів, технологічна карта, карта із зразками оформлення композицій.

 

ЗМІСТ

І. Організаційна частина.

ІІ. Вступна частина (інсценування)

Вчитель. Сьогодні ми святкуємо прихід весни!

Погляньте навколо: ласкаво гріє сонечко,спадають дзвінкі краплинки з дахів, скресають ріки. А в синьому небі летять пташині граї. Це їм березень відчиняє двері у рідний край.

Чути стукіт: тук-тук-тук!

З’являється Весна, а за нею Дід Мороз

Вчитель. Хвалився дуже Дід Мороз:

Дід Мороз.

Я страшніший бур і гроз.

Вже кого долоскочу –

Не до сміху –

До плачу.

Я нічого не боюсь,

Всім дошкулити берусь.

Вчитель. Тут з’явилася Весна, уклонилася вона . І сказала:

Весна (уклонившись). А мене?

Вчитель. Дід у ліс як дремене. І кричить з кущів:

Дід Мороз (кричить). Ти мені, красуне мила, сиву бороду спалила (зникає).

Вчитель. Весна стоїть, сміється.

Весна. Хай Мороз не задається.

Вчитель. - Ой весна, весна,- днем красна,

що ти нам весно, принесла?

Весна. - Принесла я вам літечко,

щоб родилось житечко,

ще й озимая пшениця

і усякая пашниця,

ще й чарівні квіточки,

щоб квітчались діточки.

Учень. - Будить березень весну –

Красно лику і ясну.

Квітень вабить квіточками,

Хороводить з діточками.

Травень креше громовицю,

Ллє дощами на травицю.

Учень . Весна чарівниця,

Неначе цариця,

Наказ свій послала,

Щоб краса вставала.

Учень . І проліски, й травка,

Й зелена муравка,

І кульбаба рясна,

І фіалочка ясна –

Всі квіти весняні,

Веселі, кохані.

З-під листя виходять, Голівки підводять

Од сну зимового

До сонця ясного!

Учень . Ті квіти дрібненькі,

Мов діти маленькі,

Розбіглись у гаю,

Я їх назбираю

В пучечок дл купки –

Для мами-голубки!

Вчитель. У весняний букет можна зібрати багато гарних квітів.

Перегляд презентації «Квіти».

ІІІ. Повідомлення теми і мети практичної роботи.

Вчитель. Навесні ми святкуємо одне з найкращих свят у році. Здогадалися? (8 Березня). Так. В цей день прийнято вітати усіх жінок. Якими подарунками можна привітати? (Учні надають свої варіанти відповідей).

Вчитель. Сьогодні ми навчимося виготовляти дуже гарні подарунки власноруч. Це будуть ось такі квіти ( вчитель показує зразок робіт).

ІV. Практична частина.

1. Аналіз готового виробу (учні визначають основні частини виробу).

2. Ознайомлення з матеріалами, які будуть використані в роботі (показує вчитель, матеріали лежать у учнів на партах ).

3. Інструктаж з техніки безпеки (учні називають основні правила під час роботи з ножицями і клеєм).

4. Вступний інструктаж (перегляд технологічної карти, визначення послідовності дій).

5. Поточний інструктаж (учні виконують роботу під керівництвом вчителя).

6. Заключний інструктаж (оформлення робіт за власним задумом)

7. Презентація готових виробів.

V. Заключна частина.

1. Аналіз виконаної роботи.

2. Оформлення виставки «Ярмарок майстрів»

3. Прибирання робочих місць.

VІ. Підсумок уроку.

Вчитель.- Що нового дав вам наш майстер-клас?

- Як можна використати подібні вироби у житті?

- Чи задоволені ви своєю роботою?

- Які людські якості вам сьогодні знадобились на уроці, задля того щоб досягти мети уроку? 

 


Технологічна карта до виробів