Оптимізація сучасного уроку в початковій школі

Автор статті:Невінчана Н.А.
Автор статті:Невінчана Н.А.

Сучасні інформаційні й комунікаційні технології дозволяють говорити про предметний урок з комп’ютерною підтримкою, інтерактивною дошкою, Інтернет підтримкою тощо. Учитель на такому уроці, зберігаючи майже весь арсенал наявних у нього методичних прийомів, може багаторазово його примножити можливостями ІКТ. На прикладі своїх колег, можу зазначити, що практично кожен з них намагався засто-совувати у своїй роботі новітні засоби навчання, але лише одиниці продовжують використовувати ІКТ у подальшому. І проблема, на мою думку, полягає не лише у недостатньому апаратному забезпеченні, ...

, але і в тому, що така робота не має конкретної методики викладання, певної системи, загальних рекомендацій. Методика використання електронних засобів навчального призначення в цій сфері залишається мало розробленою, відсутній єдиний підхід до контролю і оцінювання учнів, як і програмові засоби навчання, які нам сьогодні пропонує ринок. Тому, вважаю, вивчення проблеми «Оптимізація сучасного уроку початкової школи шляхом запровадження інформаційно-комунікативних технологій» є на сьогодні досить актуальною.

Практичне значення досвіду бачу у доведенні необхідності запровадження сучасних технологій у навчальному процесі початкової школи, розробці рекомендацій щодо використання засобів ІКТ у навчально-виховному процесі початкової школи, за рахунок яких можна було б без значних додаткових часових і фінансових витрат проводити уроки в умовах класно-урочної системи, не завдаючи при цьому шкоди навчанню і вихованню, і навпаки, примножувати і збагачувати його розвивальний ефект.

Основні завдання у вивченні поставленої проблеми:

• проаналізувати особливості існуючих інформаційних технологій, що пропонуються для запровадження у навчально-виховний процес;

• обґрунтувати необхідність використанні ІКТ;

• виявити оптимальні умови і фактори для запровадження інформаційних технологій на уроках;

• виробити методичні рекомендації відносно використання ІКТ у навчально-виховному процесі;

• розкрити можливості медіа, ІКТ в роботі вчителя та учнів;

• розробити принципи, яких слід дотримуватися задля ефективності навчального процесу.

У своїй роботі мені хотілося б поділитися власним досвідом та довести переваги і необхідність запровадження у навчально-виховному процесі сучасних форма і методів роботи. 

Write a comment

Comments: 0