Рекомендації щодо використання ІКТ у школі

Автор: Невінчана Н.А.
Автор: Невінчана Н.А.

Використання ІКТ у освітньому процесі – це не данина моді, а необхідність, яку вимагає час. Робота щодо навчання і запровадження вчителями ІКТ у навчальних закладах України зазначена Наказом Міністерство освіти і науки, молоді та спорту №1/9-493 від 24 червня 2011 року.

Використання ІКТ у сфері освіти готує учасників процесу до вільного і комфортного життя в умовах інформаційного суспільства та має реалізовувати наступні задачі:

- підтримку і розвиток системності мислення учнів, формування понять, образного мислення;

- підтримку усіх видів пізнавальної діяльності у процесі здобуття знань;

- реалізацію принципів індивідуальності (віку, здібностей, інтересів, нахилів).

На уроках у початковій школі комп’ютер дозволяє вирішити проблему дефіциту наочності, швидко знаходити необхідну інформацію, запроваджувати сучасні навчальні матеріали, розвивати у учнів просторове сприйняття, пов’язувати шкільний матеріал з реальним життям.

Застосування ІКТ у професійній діяльності педагога стане ефективним за наявності відповідних умов (матеріальної бази, ІКТ-компетентності вчителя, учня, знання методик, наявність відповідного програмового забезпечення).

Використання ІКТ на уроках дозволяє враховувати менталітет сучасного школяра, його інтереси, привертає увагу до уроку, формує естетичний смак, розширює кругозір, вчить планувати свою діяльність, аналізувати, спонукає до самостійного пошуку, розвиває активність. Комп'ютерна підтримка повинна бути одним з компонентів навчального процесу і застосовуватися там, де це доцільно.

Як вчитель, я розумію усі переваги ІКТ, і , разом з тим, розумію, що подібна робота має проводитись за принципом «не нашкодити», «щоб навчання було в радість», не шкодило здоров’ю учнів та приносило позитивні емоції і високі результати.

Write a comment

Comments: 0