І. Загальні відомості
|
Громадянство України
|
Громадянка України
|
Населений
пункт
|
Село
Чапаєвка
|
Дата
народження (день, місяць, рік)
|
08
листопада 1974 р.
|
Місце
народження
|
Місто
Нікополь
|
Адреса
особистого сайту, блогу та ін., де можна познайомитись з учасником та опублікованими їм матеріалами
|
http://pochatkove-navchannya.jimdo.com/
http://chapaevka-szh.jimdo.com/
http://nashsait-class.jimdo.com/
|
Адреса
шкільного сайту в Інтернеті (якщо є)
|
http://chapayevka-zosh.edukit.dp.ua/
|
ІІ. Робота
|
Місце
роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту)
|
Комунальний заклад «Чапаєвська середня загальноосвітня школа – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів»
|
Посада
|
Вчитель
початкових класів, заступник директора з навчально-виховної роботи
|
Предмети,
які викладає
|
Початкові
класи (3 клас)
|
Класне
керівництво (у даний час, в якому класі)
|
3
клас
|
Загальний
педагогічний та трудовий стаж (повних років на момент заповнення картки)
|
19
років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Вища,
старший вчитель
|
Відомості
про досягнення учнів
|
Переможці
і призери конкурсів «Патріот», «Олімпус», «Кришталева сова»
|
Відомості
про друк у педагогічній пресі
|
Журнал «Відкритий урок: розробки,
технології, досвід»
http://osvita.ua/school/lessons_summary/initial/35747/
Сертифікат учасника ІІ Всеукраїнського
конкурсу «Творчий учитель – обдарований учень»
Диплом учасника Vобласної виставки «Педагогічні здобутки освітян
Дніпропетровщини»
|
Почесні
звання та нагороди (найменування та дата отримання)
|
Почесна
грамота відділу освіти Широківської райдержадміністрації (2003 р.)
Грамота обласного управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації (2004р.)
Диплом
учасника обласного туру конкурсу «Учитель року-2004»
Подяка голови Широківської районної ради (2011р.)
Диплом Головного управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації (2011 р.);
Лист
подяки Всеукраїнської спілки викладачів (2012р.);
Диплом
інституту Розвитку Шкільної освіти (2013р.).
|
Місця
та строки роботи за останні 10 років
|
Комунальний заклад «Чапаєвська середня загальноосвітня школа – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів»
|
Викладацька діяльність за сумісництвом (місце роботи та посада)
|
-
|
ІІІ. Освіта
|
Найменування та рік закінчення професійної освіти
|
Нікопольське педагогічне училище, 1993 р.
Криворізький державний педагогічний інститут, 1997р.
|
Спеціальність, кваліфікація за дипломом
|
«Вчитель
початкових класів»
|
Додаткова
професійна освіта за останні три роки (найменування освітніх програм, курсів, стажування і т.п., місця та строки їх отримання)
|
Курси
вчителів початкових класів «Методика викладання інформатики у початкових класах» (підготовка педагогів-тренерів), 2012 р.
|
Знання
іноземної мови (вказати рівень володіння)
|
Англійська - розмовна
|
Вчений
ступінь
|
-
|
Назва
дисертаційної роботи (робіт)
|
-
|
Основні публікації (в т.ч. брошури, книги)
|
-
|
IV. Громадська діяльність
|
Участь у
роботі громадських організацій (найменування, напрям діяльності, дата вступу)
|
Депутат
Широківської районної ради IV
скликання
(2005-2010 р.р.)
|
Участь у
діяльності управлінської (шкільної) ради
|
Заступник
директора з навчально-виховної роботи, заступник голови атестаційної комісії.
|
Участь в реалізації районних, обласних, державних проектах (указати статус участі)
|
|
V. Дозвілля
|
Хобі
|
Ландшафтний дизайн
|
Спортивні захоплення та досягнення
|
Фітнес
|
Сценічні таланти
|
Учасник вокального гурту «Співограй»
Чапаєвського БК
|
VІ. Контакти
|
Робоча
адреса з поштовим індексом
|
Адреса:
53751
буд.8,
вул. Пролетарська,
село
Чапаєвка,
Широківський район,
Дніпропетровська область
|
Домашня
адреса з індексом
|
53751
буд.35,
вул. Садова,
село
Чапаєвка,
Широківський район,
Дніпропетровська область
|
Робочий
телефон з міжміським кодом
|
(05657)
27190
|
Домашній
телефон з міжміським кодом
|
-
|
Мобільний телефон
|
В
паперовому варіанті картки
|
Факс з
міжміським кодом
|
-
|
Робоча
електронна пошта
|
e-mail:
kiv13091958@ukr.net
|
Особиста
електронна пошта
|
e-mail:
neven4ana@mail.ru
|
VІІ. Документи
|
Паспорт(серія, №, ким і коли виданий)
|
В
паперовому варіанті картки
|
ІПН
(індивідуальний податковий номер)
|
В
паперовому варіанті картки
|
VІІІ. Професійні цінності
|
Професійне кредо учасника
|
«Вчитель відкриває двері. Входить сам.»
|
Чим
приваблює робота в школі
|
Школа
дає можливість особистого творчого розвитку, самовдосконалення, переконання важливості ролі професії «вчитель» у житті кожної людини, вплив на
формування майбутнього покоління.
|
В чому,
за думкою учасника, складається місія переможця Конкурсу «Учитель року»
|
Підвищення рейтингу професії учителя на фоні інших спеціальностей, приклад особистісного росту вчителя для учнів, батьків і колег,
самореалізація та самовдосконалення.
|
ІХ. Додатки
|
Добірка
кольорових фотографій:
-
Портрет
9х13 см;
-
Жанрова
(з уроку, позакласного заходу, педагогічної наради та ін.)
-
Додаткові жанрові фотографії (не більше 5)
|
Переглянути фотографії
|
Цікаві відомості про учасника не розкриті попередніми розділами картки (не більше 500 слів)
|
Колись у
дитинстві, в 2-му чи 3-му класі, точно не пам’ятаю, моя перша вчителька дала нам завдання – написати твір про свою мрію. І я , як не
дивно, написала, що мрію стати вчителем. Недаремно говорять – мрії збуваються. Я дійсно стала вчителем і з першого дня своєї трудової діяльності
працюю в школі. Крім того, після заміжжя, потрапила у сім’ю педагогів. І ось вже 19 років присвячую своє життя школі і дітям. За цей час зі мною
траплялися різні ситуації, я намагалася займатися іншими видами діяльності, не пов’язаними з освітою, але, здається, доля
веде мене саме по педагогічній ниві. Я люблю свою професію, мені подобається працювати з дітьми. Неодноразово чула у свою адресу
таку фразу: «Як Ви працюєте з цими дітьми? Я б не зміг…!». На що я завжди відповідаю: «З дітьми працювати набагато легше, ніж з деякими
дорослими, просто дитину слід сприймати такою, як вона є і спілкуватися з нею на рівних». Діти дуже чуткі, на підсвідому рівні відчувають справжнє відношення до
них оточуючих і відповідно реагують. До нас у школу приходять діти з різних сімей, іноді з таких, де люди живуть у повному відчаї і не відчувають
себе щасливими. Що робити у такій ситуації? Показати дитині - у школі на нього чекають, він тут потрібен, він такий, як і всі, він зможе стати
особистістю, здійснити свою мрію.
Моє педагогічне кредо – вислів з китайської мудрості: «Вчитель відкриває двері. Входить сам.» Я навчаю своїх учнів
і разом з ними навчаюся сама. Мене цікавить усе нове, сучасне. Я хочу відчувати себе сучасним вчителем і навчити усьому новому своїх учнів, тому постійно
випробовую новітні програми, пристрої, беру участь в інтерактивних конкурсах тощо.
Я оптиміст, завжди говорю собі і іншим, що все буде добре, треба лише прикласти зусиль – і мрія
здійсниться.
|
Авторські статті та розробки учасника, які б він хотів опублікувати в засобах масової інформації
|
|